Wednesday, 24 May 2017

SHAKLEE SET MINI JERAGAT

Kecewa dengan produk jeragat ?
Tunggu dulu !

Yakin jeragat boleh hilang. Jangan putus asa. 99.99% pengguna saya sangat terkejut dengan kesan set ini. Saya berani kata yang 19 dari 20 pengguna sangat setia kerana mereka rasa dan nampak kesannya. 

Jeragat mereka berhenti merebak, jeragat makin pudar, kulit makin cerah dan jeragat yang hitam akhirnya hilang. Ini yang puan nak kan ? Mungkin dah berbelas tahun puan usaha untuk hilangkan jeragat.


Siapa Wajib Cuba ” Set Mini Jeragat ” ?

Set Mini Jeragat ni sangat sesuai untuk anda yang..


Baru mula nak merawat jeragat.


Dah kecewa dengan produk sedia ada dan nak cuba ubat jeragat baru.


Memang nak sangat hapuskan jeragat tapi ada budget yang rendah.Hebat Sangat Ke SET MINI JERAGAT



UNTUK PESANAN KLIK DISINI : SET MINI JERAGAT

Alhamdulillah. Sampai hari ni, saya dah bantu hampir 1,000 wanita untuk hilangkan jeragat mereka. Ramai juga yang dah jadi kawan baik. Mula – mula kastemer lepas tu jadi geng :).

Mini Pack Jeragat ni saya pecahkan pada 2 produk yang sangat berkesan.


[ P R O D U K 1 | G L A C O M P L E X ]

GLA Complex bertindak sebagai anti- jeragat. GLA akan stabilkan hormon yang jadi punca utama kulit kita tak kuat nak melawan jeragat. Sebab itulah guna produk apa pun serba tak jadi. Hormon kena stabilkan dulu . 

Lagi kelebihan GLA Complex ini:
✘ CERAHKAN JERAGAT DENGAN CEPAT.
✘ HALANG JERAGAT JADI KRONIK.
✘ PUDARKAN JERAGAT DENGAN CEPAT.
✘ LEMBAPKAN KULIT KERING YANG KUSAM.
✘ TEGANGKAN KULIT JADI LEBIH MUDA.
✘ HALANG SEL ROSAK KESAN DARI MATAHARI.
*GLA Complex berbentuk softgel berwarna kuning. Tak berbau dan senang ditelan.


[ P R O D U K 2 | S U S T A I N E D R E L E A S E D V I T A – C ]

Ramai yang tahu vitamin C sangat bagus untuk cerahkan jeragat. Cuma nak bagitahu, ni ialah vitamin c paling canggih di dunia.

Ia ada teknologi “Sustained Released”. Teknologi ni akan kekalkan vitamin C dalam darah selama 5 jam. Bayangkanlah kesannya bila vitamin C ada dalam darah selama 24 jam. Saya akan ajar caranya.

Vitamin C jenama lain akan dilepaskan sekali gus ke dalam darah. Tapi tubuh hanya boleh serap sebahagian saja pada suatu masa. Jadi, yang lain akan dibuang. Kan membazir tu ?

Berbeza dengan vitamin C ini. Ia melepaskan 100mg setiap jam dan diserap dengan optimum oleh tubuh. Ini ialah produk pertama di dunia yang ada teknologi macam ni.

Antara fungsi penting vitamin c dalam mengatasi jeragat ialah:
✘ CERAHKAN TOMPOK JERAGAT DENGAN CEPAT.
✘ PULIHKAN SEL KULIT MATI DENGAN AKTIF.
✘ SEKAT BINTIK HITAM BARU DARI TUMBUH.
✘ HALANG KULIT MATI KESAN DARI SINAR UV.
✘ ANJALKAN KULIT
✘ PUDARKAN PARUT JERAWAT YANG MEMBENTUK JERAGAT.
* Vitamin C berbentuk tablet berwarna keputih. Boleh dipatahkan menjadi 2 untuk mudah ditelan..



[ ADD ON | N U T R I W H I T E S P O T W H I T E N I N G T R E A T M E N T ]
Memperbaiki kesan-kesan matahari serta mencerahkan tompok jeragat kulit dengan cepat. Kuasa pencerahan botani dihasilkan daripada pati Likuoris dan Peony, yang amat bernilai disebabkan kesannya dalam mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit. Cats Claw menegangkan kulit . Vitamin C aktif membawa kecerahan yang baru untuk kulit anda dengan rawak wajah yang lebih halus .

Mengapa Produk Lain Gagal Atasi Jeragat ?
Jenama ini sangat mementingkan kualiti pada setiap produknya. Sebab itulah mereka buat lebih dari 83,000 ujian untuk produk- produknya.

Paling penting, setiap produk jenamanya mengatasi masalah terus daripada punca jeragat yang sebenar. 


Berapa Lama Saya Perlu Makan Untuk Dapat Kesan ?


Kadar pemulihan bagi setiap individu adalah berbeza- beza. Ada yang rasa kesan seawal 7 hari. Ada pula yang rasakannya selepas 2 minggu dan ada yang sebulan.


Jadi, pastikan puan dapatkan produk dari saya untuk teknik pengambilan yang betul. Salah cara makan anda akan rugi.

Cara Makan Mini Pack Jeragat


Ini beza saya dengan pengedar yang lain. Saya tegas dalam memberikan teknik pengambilan yang betul. Apa guna produk bagus tapi caranya tak betul. Kesan tak nampak, duit pun ke mana.
Jadi…

Caranya akan saya terangkan secara panjang lebar selepas pembelian. 

UNTUK PESANAN KLIK DISINI ;   SET MINI JERAGAT

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

Tuesday, 23 May 2017

PENGEDAR SHAKLEE SELAYANG



Pengedar Shaklee Di Selayang Yang Paling Aktif – Hubungi Saya Ya !

Nama saya Norhapisah. Anda boleh panggil saya Hapisah / kak Pisah . Dan saya adalah Pengedar Shaklee di Selayang yang sangat aktif menghantar vitamin pada pelanggan saya.





Saya Sangat Mesra- Pengedar Shaklee Di Selayang

Saya memang suka bercerita tentang kebaikan produk Shaklee. Sebabnya memang saya pengguna Shaklee yang tegar.

Dulu saya ada masalah kolesterol tinggi dan perut buncit. Mula- mula memang saya tak percaya. Tapi lepas saya amalkan sendiri, betullah memang produk Shaklee yang terbaik.

Saya jamin anda mesti suka la bila berurusan dengan saya. InsyaAllah.

Saya Pasti Ajar Cara Makan Yang Berkesan

Jangan makan ikut botol saja tau. Kalau anda ada masalah, saya akan ajar cara yang sesuai mengikut masalah yang anda ada. Dan tak semua orang caranya sama.

Saya nak semua pelanggan saya puas hati dengan kesan produk Shaklee. Dan saya nak buktikan saya adalah Pengedar Shaklee Selayang yang terbaik.

Boleh COD Tak ?

Eh mestilah boleh !

Di Selayang kan tak ada stokis. Jadi, selain bagi nasihat, pendaftaran ahli saya juga buat penghantaran produk Shaklee secara COD ke rumah anda. Anda call atau whatsapp saja.

Kawasan COD saya adalah disekitar Batu Cave dan Selayang.

Hubungi Saya Segera !
Jangan lupa ya. Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.


Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Hubungi  : 
Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

Sunday, 21 May 2017

NOVEL HERO SEORANG CINDERELLA

Cuma pejamkan mata , dia pasti akan muncul.


Novel Hero seorang cinderella bakal di adaptasi di saluran Astro. Gandingan pelakon hebat pasti akan menaikkan lagi drama ini. Sebelum kita bercarita tentang drama jom kita review novel ini dahulu. 

Nura Medina anak gadis Datuk Azizan. Hidup bersama Datin Mawar, mama tiri yang momster dan Puteri, kakak tiri yang irritating, dia digambarkan seperti seorang Cinderella. Hubungan Medina dengan ayahnya tak begitu rapat. Tambahan pula, sikap Datin Mawar yang sentiasa berlagak baik dihadapan Datuk Azizan sambil mencucuk jarum menyebabkan Datuk Azizan buta mata, buta hati.

Tengku Ian Uzzam @ Ku Zam pulang ke Malaysia untuk melaksanakan amanat ayahnya. Setibanya di Malaysia, keluarga Datuk Azizan sudah bersiap-siap membuat majlis untuk menyambut Ian. Sewaktu Ian dan Farizzam, adik angkatnya tiba, Ian terdengar pembulian yang berlaku terhadap Medina yang dilakukan oleh Datin Mawar dan Puteri. Tiba idea nakalnya untuk melakukan sesuatu diluar jangkaan. Untuk menyelamatkan Medina juga untuk melihat drama dunia, dia menukar watak daripada Ku Zam menjadi Ian dan Farizzam dipaksa memegang watak sebagai Ku Zam.

“Tips. Kalau awak ingat saya malam ni, saya pasti akan selamatkan awak.”- TENGKU IAN UZZAM

Menjadi besan dengan keluarga Tengku Ismadi merupakan cita-cita Datin Mawar. Padanya, segala harta Datuk Azizan pasti akan jatuh pada Medina memandangkan Puteri hanyalah anak tiri. Jadi demi menjamin kebahagiaan anaknya, Datin Mawar melancarkan misi untuk menjadikan 'Ku Zam' sebagai suami Puteri tanpa mengetahui Ian merupakan Ku Zam sebenar.

Sikap Ian yang ramah dan mesra menyebabkan Medina akhirnya menerima Ian sebagai rakan. Tiba di satu hari, Tengku Ismadi pulang ke Malaysia untuk membuat pengumuman mengenai Ku Zam yang akan mengambil alih perniagaannya. Pada saat inilah semua lakonan terbongkar.

“Dunia ni penuh dengan ketidakjujuran. Bila dah kena fitnah, 99.9% pilih untuk percaya.” – NURA MEDINA 
“In the situation of 99.9% of distrust, I am your 0.1% that will trust you. Always.” – TENGKU IAN UZZAM

Mendapat tahu lakonan Ian, Medina kecewa. Namun rajuknya tidak panjang bila Ian berjaya berjumpa dan bersemuka dan memohon maaf. Satu sikap yang aku suka dalam diri hero dan heroin ni adalah tidak bergaduh dengan meleret-leret.

Mereka terus berkawan seperti biasa. Namun mendapat tahu Farizzam bukanlah Ku Zam sebenar dan Ku Zam berkawan baik dengan Medina, Datin Mawar tidak puas hati. Puteri pula yang pada waktu itu sudah mula berputik rasa suka pada Farizzam melupakan perasaannya. Perangkap dipasang dan Medina tertangkap bersama seorang lelaki di dalam biliknya sendiri! Kesucian Medina diragui. Dia dihalau oleh ayahnya sendiri seperti mana ibunya pernah di halau 23 tahun dahulu. Dan pada saat inilah Ian perlu membuktikan yang dia tergolong dalam 0.1% itu!


Sinopsis dari kulit novel  

Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya.

Sekali pandang, orang mesti cakap dia sesuai untuk Cinderella versi thriller. Dia cantik tapi muka dia beku. Senyum ikhlasnya mahal. Jelingannya tajam mengalahkan pedang. Semuanya hanya untuk menutup kisah hidupnya. Itulah Nura Medina.

Seratus lapan puluh darjah pula dengan heronya. Heronya masih versi Prince Charming. Dia kacak membunuh. Senyumnya ikhlas versi pencair hati. Jelingannya mampu bikin anak dara penasaran. Dan kepulangannya ke Malaysia kali ini bersama satu amanah. Itulah Tengku Ian Uzzam.

Macam mana Tengku Ian boleh menjadi hero seorang Cinderella? Al-kisahnya bermula pada suatu malam. 

“Tips. Kalau awak ingat saya malam ni, saya pasti akan selamatkan awak.”- TENGKU IAN UZZAM

Bermulalah misi Tengku Ian untuk mendekati Medina. Terus-menerus si hero selamatkan Cinderellanya. Sehinggalah tersingkapnya satu rahsia. 

“Dunia ni penuh dengan ketidakjujuran. Bila dah kena fitnah, 99.9% pilih untuk percaya.” – NURA MEDINA 
“In the situation of 99.9% of distrust, I am your 0.1% that will trust you. Always.” – TENGKU IAN UZZAM 

Itu janji Tengku Ian. Dan apabila Medina berada dalam situasi 99.9% itu, masihkah Tengku Ian menjadi 0.1% dia? Dan berjayakah Tengku Ian menjalankan amanah yang diberikan?




Episod 1

Friday, 12 May 2017

SHAKLEE SET GASTRIK


Gastrik terlalu sinonim orang memberi alasan tidak boleh berpuasa kerana Gastrik. Kini Set Gastrik Shaklee dapat membantu anda yang mempunyai Gastrik. Penyakit gastrik jangan diambil mudah kerana bila dibiarkan Gastrik akan membawa kemusnahan pada diri. Jom ikuti huraian tentang gastik dan rawatan.


Apa Itu Gastrik ?

Gastrik juga dipanggil Ulser Perut. Ia adalah keadaan dimana lapisan perut cedera akibat beberapa punca gastrik.
Ini mengakibatkan sakit, pedih dan boleh membawa kepada masalah kesihatan yang lain.

Ada pesakit yang dimasukkan ke unit jantung hanya kerana gastrik yang kronik. Selepas di X- Ray, doktor mendapati simpton masalah jantung itu sebenarnya adalah gastrik yang teruk.


PUNCA ULSER PERUT
  • Suka makan makanan yang pedas, masam dan berminyak,
  • Makanan yang tidak seimbang,
  • Jadual makan yang tidak menentu
  • Kurang minum air suam (mineral) 
  • kurang bersenam
  • Perokok tegar dan minum minuman yang beralkohol
  • Ubat yang tidak sesuai pada badan anda
  • Stress
APAKAH TANDA-TANDA ULSER PERUT
  • sakit menggigit di dalam perut yang biasanya menjadi lebih teruk selepas mengambil makanan dan minuman.
  • Sakit mencucuk cucuk sampai ke belakang
  • Mengalami sakit yang teramat sangat hingga membosankan
  • Terasa pedih dan tajam-tajam diperut
  • Angin yang banyak hingga merasakan loya, muntah-muntah pening dan lesu
  • Kurang selera makan
  • Kehilangan berat badan
  • Perubahan warna pada najis (hitam)

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 
Mengapa Set Gastrik Shaklee Dijamin Berkesan ?

Semua penyembuhan adalah atas izin Allah swt.

Setiap produk dalam Set Gastrik Shaklee ini berfungsi untuk mengatasi punca kepada kecederaan di lapisan perut.

Fungsi produk Shaklee telah diuji diperingkat tertinggi oleh pada saintis bertaraf dunia di pusat penyelidikan Shaklee di Pleasanton, Carlifornia, USA.

Dan jumlah pelaburan bagi penyelidikan semua produk Shaklee sudah mencecah lebih dari RM 1 bilion.

Sebab itulah Shaklee berani memberi jaminan tahap kebekesanan produk mereka adalah 100%.




Video testimoni dari seorang pengidap GASTRIK

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

SHAKLEE SET SAHUR TIPTOP

Pernah tak anda tak terjaga untuk bangun sahur? Atau pun tak terjaga tapi bila tersedar lagi 15 minit nak azan subuh. atau pun tinggal lebih kurang 10 minit lagi nak habis waktu bersahur. Kenapalah bateri phone habis? Langsung alarm tak berbunyi. 



Apa yang anda akan buat masa tu , tak fikir panjang dengan Set Sahur ini sangat mudah. Tak sampai 5 minit penyediaan anda mampu melambatkan rasa lapar dan bertenaga sehari berpuasa. Pada yang ingin mencari pemakanan yang sihat dan bertenaga  Set sahur adalah pilihan yang tepat . Ini membolehkan kita terus bertenaga disiang hari walaupun dalam keadaan berpuasa. 

Set Sahur ini juga sesuai untuk diberikan kepada suami dan anak-anak (lebih-lebih lagi yang baru hendak belajar berpuasa pasti letih kan).

Dapatkan Set Sahur Tiptop ini dengan harga yang istimewa!




 ORDER DISINI: SET SAHUR TIPTOP

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

=========================

ESP didatangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat dari 100% non-GMO soy protein yang lengkap dengan 9 asid amino perlu. Kesan POSITIF dari pengambilan minuman ini ialah:
  • Ia membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan
  • Membantu kita melapik perut dan menahan lapar kerana ia membantu menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asid hidroklorik di dalam perut. Oleh itu, dapat mengelakkan rasa kepedihan perut dan juga pedih ulu hati! Sangat sesuai bagi yang menghidapi gastrik
  • Gabungan kalsium dan protein di dalam ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manja kesayangan anda sepanjang anda berpuasa
  • Pelbagai resipi ESP untuk anda di sini.

=============

Meal Shakes ini berperisa vanila yang pasti dapat memikat rasa semua! Ia membekalkan 35% atau lebih Nilai Harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral yang penting
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, dan serabut membantu anda mengatasi masalah sembelit sempena bulan puasa ini.
  • Memelihara kesihatan melalui kandungan vitamin-vitamin dan mineral penting yang diperlukan badan setiap hari yang selalunya sukar dipenuhi melalui sajian berbuka dan sahur kita.

==================

Performance Drink mempunyai rasa oren yang menyegarkan!
Mengapa ia penting buat kita sepanjang bulan puasa ini?
  • Ia menjadi pilihan ahli-ahli sukan dan mereka yang menjalani gaya hidup aktif supaya kekal bertenaga dan mengurangkan rasa dahaga melalui:
  • Rumusan Ekslusif Opticarb memberi kita KARBOHIDRAT bagi daya ketahanan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan segera.
  • Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan.
  • Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.

4. Cinch Energy Tea Mix 
=====================
Cinch Energy mempunyai 4 campuran tea yang memberi tenaga sepanjang masa.

  • Pengalak tenaga semulajadi
  • Meningkatkan tenaga dan ketahanan badan sepanjang berpuasa. 
  • Altenatif terbaik bagi kecerdasan tubuh. 


Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

Monday, 8 May 2017

RAHSIA CANTIK ARTIS BERSAMA SHAKLEE


Artis dan supplemen sememangnya tidak dapat dipisahkan untuk mengekalkan kecantikan dan kecergasan agar mereka tampak sentiasa cantik dan kacak.

Antara artis-artis yang mengambil vitamin Shaklee adalah :-

Siti Nurhaliza



Asyraf Muslim



Ayu Raudhah


Mizz Nina



Leuniey




Rita Rudaini






Yasmin Hani





Memang tidak dinafikan untuk memastikan kulit sentiasa cantik dan kelihatan segar, adalah disarankan untuk mengambil vitamin tambahan untuk kulit cantik, anjal dan gebu. Lebih-lebih lagi vitamin tersebut adalah semulajadi, bebas dadah dan diperakui dengan  kajian farmaseutikal.

Jom hubungi saya sekarang untuk mendapatkan konsultasi secara percuma Saya akan tunjuk dan ajar cara makan sumplemen yang berkesan. Nak kulit cantik macam artis ... semua pilihan ditangan anda. 

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

Friday, 5 May 2017

PILIH SHAKLEE SEBAGAI BISNES PART TIME

Saya nak berkongsi tentang kenapa pilih Shaklee sebagai bisnes. Saya diperkenalkan dengan bisnes Shaklee ini dengan modal yang rendah. Sebenarnya saya tidak pernah dan tidak mempunyai pengalaman tentang macam mana nak jual produk . 

Kenapa nak buat Bisnes Shaklee?
Yelah anak-anak semakin meningkat remaja , of course perbelanjaan seisi keluarga pun makin bertambah. Matlamat saya juga saya tidak mahu anak - anak saya membuat pinjaman PTPTN semasa mereka menyambung pelajaran suatu hari nanti. Saya telah membuat tabungan seawal usia mereka.Buat bisness dapat buat extra income .



saya pun terus setuju buat Shaklee. Sekarang Bisnes Shaklee tak perlu keluar duit yang banyak dan simpan stok seperti MLM yang lain terpaksa keluar puluhan ribu hanya semata-mata untuk stok. Kini teknologi dihujung jari anda semua Klik sana sini pasti pesanan sampai di rumah pelanggan. 


kalau nak direct order melalui website, dan nak minta SHAKLEE postkan pun boleh terus pada customer. Sangat - sangat senang ! Sebab itu kalau nak berniaga SHAKLEE ni lah paling senang sebab tak perlu simpan stok pun. Bila customer bayar pada kita, kita terus minta Shaklee je yang postkan. Ala-ala dropship gitu. Berbeza macam dulu.


Kenapa jual product Shaklee?
Ramai sangat tanya saya , kenapa saya pilih Shaklee sebagai business. Kenapa tak pilih business lain? Padahal banyak je business lain yang lagi senang dan bagi income yang lumayan jugak.


Saya nak berkongsi pengalaman diri sendiri. Jawapan paling mudah dan tepat kenapa saya pilih Shaklee ialah kerana PRODUK Shaklee sendiri. Saya juga pengguna PRODUK Shaklee dimana terbukti kesihatan saya semakin baik dan sangat baik.



BERPEGANG DENGAN PRINSIP 

"kalau kita nak orang suka dan jatuh cinta dengan produk yang kita jual, kita sendiri dulu kena suka dan jatuh cinta dengan produk kita sendiri"


Selalunya, sebelum saya nak menjual sesuatu produk kepada customer, Saya lagi suka test diri sendiri, nak dapatkan feedback macam mana. Bila dah yakin dan nampak perubahan, barulah saya yakin nak share kebaikan Shaklee pada semua orang. Ini adalah perkara penting dalam prinsip saya. 

Contoh macam saya sendiri, start JATUH CINTA PERTAMA dengan Shaklee adalah disebabkan SET DARAH TINGGI DAN KOLESTROL. Bacaan darah tekanan darah tinggi normal bila amalkan Set Darah tinggi dan Kolestrol. Tekanan darah tinggi pernah mencecah 180/120. Hingga saya jumpa Product Shaklee. Kesanya boleh dirasai diantara 4 - 6 minggu makan secara konsistan. 


( bacaan dalam masa 6 minggu amalkan set darah tinggi ) 

Perubahan yang paling ketara ialah badan rasa lebih bertenaga walaupun ada banyak komitmen dengan keluarga dan kerja, kurang rasa letih, dan kulit muka pun makin nampak elok berbanding kulit dulu. 



Dari produknya yang berkualiti, maka terbuka hati saya untuk berkongsi dengan kawan-kawan dan mereka dekat luar sana tentang produk Shaklee. Sememangnya diyakini Halal, selamat, dan dihasilkan dengan cara yang semulajadi.


Permulaan Bisnes
Berbekalkan modal hanya RM80 sahaja, saya terus register semula menjadi SID SHAKLEE. Bersyukur sangat-sangat sebab saya berada dalam group ULTIMATE FAMILY yang mana mempunyai leader-leader yang HEBAT-HEBAT kesemuanya! Ziela dan Amin MENTOR yang hebat. Mereka lah yang polish saya daripada kurang pengetahuan sampailah sekarang. Tak putus-putus yakinkan saya untuk pergi jauh dalam Shaklee. 

Apa yang anda perlukan untuk membuat bisnes ialah :
➽ MINAT
➽ USAHA
➽ BIMBINGAN DARIPADA MENTOR
➽ USAHA & DOA
➽ RESTU. Kalau yang dah berkahwin, paling penting kena dapatkan RESTU daripada suami.
Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

Jadi yang berminat nak mencapai income 4-5 angka sebulan, Mempunyai impian untuk tambah duit pocket dan duit belanja untuk sara diri dan sara keluarga, sanggup berkorban dan betul-betul SERIUS sahaja untuk buat businesss ni tanpa hangat-hangat tahi ayam. 



Saya nak ajak anda semua MENCAPAI REALISASI dengan mengalu-mengalukan kedatangan orang baru di bawah bimbingan group saya sendiri. InshaAllah anda akan dapat bimbingan dan tunjuk ajar tentang product dan marketing daripada saya serta leader-leader hebat yang lain iaitu group hebat ULTIMATE FAMILY . 



Jangan risau, ilmu-ilmu sekarang di hujung jari. Bimbingan dan tunjuk ajar akan diguide secara online di Whatsapp :) 



Yang nak BERJAYA, anda kena tanya betul-betul dalam diri anda, betul-betul SERIUS nak buat atau tidak :)