Monday 21 May 2012

KOLEKSI KOLEKSI NOVEL YANG AKU PINJAM DARI SAHABAT


Selain dari aku membeli secara Online , aku ada bertukar- tukar novel dengan seorang kawan di office ini. Nurul Haiza nama diberi. Dia yang banyak mengajar aku menjadi PECINTA NOVEL . Selain itu aku juga berkongsi dan berbincang Novel apa yang kami akan beli heheheehhe... teruk betul aku nikan ... what ever lahhhh. Haiza suka beli secara online di KAKINOVEL diatara novel - novel yang aku pinjam dari simpanan beliau adalah :-



antara Novel pilihan saya KUSERU RINDU ITU karya Hanni Ramsul . Aku juga memiliki koleksi karya Hanni Ramsul PERGILAH AIR MATA. Memang terbaik jika ada kesempatan nanti saya akan buat review novel-novel ini.




Ini Novel agak berat ceritanya, aku sendiri tak sanggup nak habiskan ( tak khatam lagi ) ada sesiapa nak tolong fahamkan aku baru separuh baca. Haiza akak minta maaf sebab akak suruh awak beli. Dan tak habis baca lagi sebab akak susah nak hayati ceritanya.

No comments:

Post a Comment