Wednesday, 31 December 2014

ENTRY TERAKHIR 2014

Tahun 2014 dah melabuhkan tirai... rasanya banyak benda yang masih terbengkalai. Kekadang blogs ini saya pandang sepi atas kesibukan berkerja. 


Terima kasih pada pengunjung blogs ini ... memberi komen yang membina. Azam tahun depan saya cuba membuat lebih banyak review novel. Dan nak habiskan novel yang dah dibeli pada tahun 2014 tu nak review cepat - cepat. 

Untuk tahun 2015 sebenarnya tahun yang akan banyak novel diadaptasi. kalau nak ikutkan tak terbaca saya dan teriview dibuatnya. Untuk tahun ni ada juga saya tak baca novel yang diadaptasi contohnya :-

1. Suami aku En. Sotong 
2. Setitis kasih Damia 

apa lagi ye ... tak ingatlah tak beli novel tak bermaksud tak suka . saja nak bagi hati ni seronok sikit nak tengok TV. Apa pun terima kasih sekali lagi pada pengunjung blogs EizzaraEizzaty Saya sayang semua pada yang sudi memberi komen terima kasih kerana tanpa anda semua blogs review novel ini tidak akan berada disini. 

No comments:

Post a Comment