Thursday 16 March 2017

SAYA DAN SHAKLEE

Sejak kebelakangan ini saya banyak berkongsi tentang kehebatan produk Shaklee di blogs ini. Sebenarnya untuk merasai keberkesanan sesuatu produk kita perlu guna. Baru kita boleh bercakap atas dasar pengalaman. Produk pertama saya guna adalah Omega Guard Shaklee . 

Produk Shaklee yang pertama saya guna. 

Saya memilih Omega Guard Shaklee kerana saya melihat pada keberkesanan yang cepat. Orang kata produk yang baik pasti akan mendapat kesan yang baik . 2 tahun kebelakangan ini kalau pergi ke klinik tekanan darah saya pasti tinggi. Saya juga pernah mencecah 180/120 . Doktor menasihatkan saya untuk ke hospital untuk rawatan lanjut. 

Saya tidak mengambil sebarang ubat walau pun saya tahu risiko yang perlu saya tanggung. Sebelum saya makan Omega Guard saya pergi buat pemeriksaan terlebih dahulu. bacaan ada lah 160/100 ( masih tinggi ) 




Setelah saya mengamalkan Omega Guard , Lecithin dan B complex selama seminggu. Alhamdulillah bacaan semakin menurun 140/90. Walau pun masih dalam garisan bahaya saya tetap bersyukur.  Saya nekad untuk terus menggunakan product Shaklee tanpa was - was . 

Jom ikuti serba ringkas Khasiat dan faedah 
Omega Guard Shaklee 
  • Mengurangkan tekanan emosi
  • Mengurangkan kemurungan dan kebimbangan
  • Membantu memperbaiki masalah autism
  • Membantu memperbaiki masalah kanak-kanak hyperactive
  • Mengurangkan masalah schizophrenia
  • Mengurangkan masalah cepat lupa pada wanita yang telah melahirkan anak.

 Lecithin Shaklee

B- Complex Shaklee
  • Menghasilkan tenaga dan berperanan dalam membantu kemampuan berfikir.
  • Mengelakkan penyakit beri-beri.
  • Merangsang pertumbuhan pada kanak-kanak.
  • Diperlukan untuk kesihatan mata, kulit, kuku dan rambut.
  • Penting untuk sirkulasi dan fungsi normal sistem saraf.
  • Mencegah stress.
  • Menguatkan antibodi tubuh.
  • Amat penting untuk aktiviti sel genetik.
  • Diperlukan dalam pembentukan protein asid amino.
  • Diperlukan untuk memproses dan perbaikan sel-sel darah merah.
  • Mencegah anemia.
Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli B COMPLEX , OMEGA GUARD , LECITHIN SHAKLEE!
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah 
ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment